torstai 14. helmikuuta 2008

Been driving 500 miles, got 500 to go

eli lyhyt johdatus siihen paljon puhuttuun kesään '08


Pointti

Viettää (jälleen) yksi ikimuistoinen kesä. Tällä kertaa tarkoittaen sitä, että käytän kolmisen viikkoa kesästä matkaamalla pitkin Eurooppaa Bruce Springsteenin keikkoja katsastaen.

Tämä haave on pyörinyt päässä jo vuosia. Nyt sattui sopiva hetki, kun E Street Band vielä kiertää ja itselläni sattuu olemaan palkallinen kesäloma.

Matkasuunnitelma ja -aika

Kesäkuun puolestavälistä heinäkuun alkupuolelle. Homma lähtee Düsseldorfista 16.6 ja päättyy Helsinkiin 11.7. Runsaan kolmen viikon aikana yhdeksässä kaupungissa kymmenen keikkaa.


Tapahtunut tähän mennessä

Kun kesän kiertueohjelma on varmistunut, olen lähinnä jaagannut lippuja. Nyt olen kahdeksalle keikalle saanut. Hakusessa on vielä Köpis ja Göteborgin eka ilta. Tänään sain hommattua Göteborgin toisen illan (triplasti jee. Siitä tullee koko sesongin paras keikka. Bändi tykkää esiintyä Ruotsissa ja yleisö on mahtavaa).

Toisekseen jännitin vähän, että minkälaista kesäloma-aikaa mulle tarjotaan. Lykkäsivät minut mukavasti kesäkuun lomaryhmään (9.6-8.7). Tosin tuossa on vielä hieman säätämistä, kun mulla ei ole ihan kuukauden lomaa.

Lisäksi pitäisi varmaan alkaa vähitellen katsella kunnon telttaa. Tarkoituksenani on matkustaa paljon teltan kanssa ja nukkua stadioneiden edustoilla. Parille keikalle olen hommannut istumapaikkaliput, joten välillä voi aina katsella kiinteää kattoa päänsä päälle. Onhan se vähän surullista, jos kesälomalta palatessa on väsyneempi kuin lähtiessä.

Ei kommentteja: